Den senaste tiden

Hängde i New York ( Kommer ett inlägg om det senare )
 
Åt croissant med pappa i Paris.
Min systers dotter Lexie. Världens goaste bebis. Som sitter på min bebis August.
 
Köpte en klocka i New York (nedersta klockan), och Ida har en likadan fast silver/guld. 
Guuu va vi matchar.
 
Hunnit att börja på min sleeve, och imorgon ska jag börja på andra armen, och fortsätter på denna sleeven den 11:e. Krångligt men massa gaddzz på g.
 
Åkte bil med två av mina bästa och äldsta vänner Abelina och Frida. 
Alltid lika myz.
 
Köpte denna klänningen på beyond retro för 300 spänn ungefär.
Måste jag förklara hur otroligt fancy jag känner mig i den?
En incestdrottning på högsta tronen, cirka 1800-1900-talet. (Med lite hintar av goth)
 
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback