Oh, härliga söndag

Vaknade upp med solen strålande i ansiktet, underbart. Det var allt. NÄääää.
Jag tog mig en promenad till da zitty med min syrra sara och köpte glass. MmmMmMmmm. Ljuvligt. Citronsorbé och choklad, namnam. 
 
Inte det enda goda jag ätit idag. Te midda' blev dä kyckling, körv, majskolv, sallad och sååås, och till efterrätt som jag (läs: mästerkocken) lagat, GINO <3 = bär&frukt med vit choklad och glazz i stort lazz. Har nog gått upp ett par kilo idag, men vad gör de! 
 
Juste! Beställde mina pjux idag från någon mysko hemsida, men dom kommer nog fram så småningom. 
Oooohh, tänk er dessa : 
Med ett par blåa jeans och en overziiiizzze tischa <33 harmoni <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Gessica Grönwall - tjejen som kan hantera en vinkelslip ;-)

Här var du rolig o underbar //gg

2013-05-27 @ 07:39:24
Postat av: Sara

Kan du snälla berätta vad det är för sida? Och har dom kommit fram än? Kramis :)

2013-07-14 @ 11:18:35

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback