Det kommer aldrig va över för mig

Hoppas att ni alla har hört Håkan Hellströms nya låt?! Så otroligt bra, från första stund ?! Minns när jag och Frida gick i sjuan/åttan och hade på Håkan repeat om sommarkvällarna. Tror även att vi hade Håkan på repeat när jag målade en traktor på Fridas rygg, och hon lutade sig mot väggen. På tapeten. Det blev en traktor på väggen. (förlåt Anna, de var i ditt rum)

Eller gångerna jag och Frida suttit på taket i Henån. Eller haft kundvagnsrace, som även finns på youtube.... Men de är en annan historia. Förövrigt så vill jag ha sommar NU.

Idag är det pannkakor i skolan, och det gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: mimmi

gulletussan<3

2013-03-21 @ 21:58:17

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback