LUSH <3

Jag var inne på LUSH i torsdags på jakt efter en ansiktskräm till mitt torra lilla ansikte (föreställ er ett russin-ansikte). 
Med en gång fick jag hjälp av en duktig hudterapeut (antar jag att dem är där) och hon introducerade mig för:
Angels on bare skin
Denna lätta peeling tar bort smuts, jämnar ut hudfärgen, tar bort rodnad, och ger lyster. Otroligt bra för min torra hud, och egentligen för all sorts hud. 95:- om jag inte minns fel. Den är i koncentrerad form, så man behöver bara tillsätta lite vatten och en nypa av denna "klump" så blandar man de med händerna. 
 
OCH:
ULTRA BLAND
 
En fuktgivande rengöringskräm (?) som känns som smör mot huden, åhh <3.
Innehåller mandelolja och bivax som binder fett och smuts, vilket gör det lättare att få bort orenheter och smink.
Behövde inte ens ha ansiktskräm efter dessa produkter. Mitt ansikte lyser som aldrig förr! 
99:-
 
Så har ni torr och besvärlig hud, köp dessa! MIRAKELPRODUKTER.
 
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback