Gårdagens galej

Oh my. Gårdagen var CccrAzzzyY!!!
Vi började på Sticky, med lite danz (såklart) i de mest högklackade skorna i historien (enligt mig), så ont i fötterna fick jag efter 5 minuter. Shottade och drack cider kvällen lång, tills vi skulle dra vidare på "efterfest". Fan va kul med efterfest tänkte jag. Vi börjar gå mot vasa. Och går in på Chat Noir... En strippklubb. Mycket spännande faktiskt. Inte riktigt min stil, men någon gång måste vara den första! Trillade in hos Frida vid halv 5, och sov som en gris tills 10. Jag vaknade med otroligt ont i fötterna, låren och en dunkande huvudvärk. Men det är borta nu, för nu är jag hemma och har duschat (och luktar inte kiss med alkohol längre).
 
Chat Noir.
 
Suddig bild.
Förade med en god omelettizz
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback