5 månader ren kärlek

 Jag har haft sån tur det senaste halvåret, som jag trodde skulle vara en katastrof, precis som förra hösten och vintern. Efter mitt sista sommarlov fann jag min bästa vän, och min kille. Jag väntade mig en svår höst med mycket mörker och ensamma nätter. Så fel jag hade. Dagarna har fyllts med så mycket lycka, leenden, sömnlösa nätter pågrund utav prat och andra nattaktiviteter (......). Men herreguuuud va bra jag har mått detta halvår. Nu är våren påväg, och det känns nästan omöjligt att livet kan bli bättre. Jag är inte längre rädd av att tänka på framtiden för den känns så säker. Säker på att jag kommer vara med den bästa människan i mitt liv, att vi alltid kommer ha varandra. Sen kommer studenten med.... fira min arbetlöshet... nädå det fixar sig allt. 
 
Är så taggad på detta året, då de äntligen kommer hända grejer! 
Så tack August, min fina fina fina kille. Den bästa personen i hela världen. 
 
 
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback