Denna veckan/Lov

Har lov denna veckan, och GUDARS va skönt det är!
Förra veckan stressade jag sönder i och med att vi hade HALLOWEEN på skolan, och jag var ansvarig, och blev ensam kvar med två ettor och skulle städa ungefär hela skolan. Skönt. 
 
Än så länge har jag umgåts med min Aggelito, och vi har glidit runt och in till göteborg två dagar i rad och hittat på skojsiga saker. Imorgon ska jag träffa min kära IDA som jag inte träffat på evigheter känns det som ?! Vi ska powerwalka och ba mysa. På torsdag hoppas jag på att få färga håret hos min syster, även få till en liten klipptid. OCH PÅ FREDAG ska jag till orust, på fest. Händer det ens? Jag, på orust? Får se om det ballar ur. 
 
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback