Vad jag önskar mig i julklapp

Det är väldigt svårt att komma på något specifikt att önska sig i julklapp tycker jag. Så jag har valt lite olika saker jag kan önska mig.
 
 
SPA! Det behöver egentligen inte vara på ett spa, det kan vara hemma. Göra egna kroppsskrubb, ansiktsmasker, massera varandra och bada. Tanken som räknas :)
 
Den här klänningen från www.missguided.eu ungefär 350 kronor. DÖR så fin.
 
Jättefiiiiin morgonrock från Cubus, 149:-
 
Nattlinne??? från HM 199 :-
Sminkkit från Too Faced. 495:- Nelly.se
 
Underklädes-set från Nelly.se 327:- (Har 75D och Smal för den som nu vill köpa detta)
 
Så, underkläder och mysiga saker uppskattas hos mig! Sedan kanske typ en liten rolig upplevelse, eller en tavla, sneakers, vans, hudkrämer, tofflor, allt :D
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback