Sommarintervju 2016

sommarintervju med frida sommar nr 2!!


hej frida, ett år har gått sen senaste intervjun. hur har året varit?
hmmm jo det har varit ett astrevligt år mestadels med mycket festliga saker men också mycket tveksamma prestationer. Har på riktigt blivit orolig över att mitt lajvande av efterbliven har lett till att jag blivit efterbliven på riktigt??? kan inte tänka osv

 

Oj shit, det är ju sjukt. tänka är ändå ofta ganska nödvändigt.
vet!!!!! jag mår ganska dåligt över denna insikt faktiskt :/

 

jaha ja krya på dig!
:)

 

men vad menar du egentligen med "tveksamma prestationer"? går det dåligt i skolan??
jaaaa asså typ. om jag skulle säga vad jag är mest nöjd över iår är det att jag kan hela theckoslovakien m far o son utantill och det är fan ett riktigt tveksamt användande av tid.

 

ja tidanvändning är ju som 1900-talets surfmängd
Hahahahahhaha aaaaaa true fan asså! stark jämförelse!!

 

....man kan ju säga så om mitt liv lite. att man råkat slötitta i 3,5h youtube. (kontext: inget wifi) sen plötsigt har misslisibell berättat om smashboxprimers och då får man någon slags energi o tänker "asså fan kanske att man ska läsa nån viktig text" (via sökportal på internet). MEN då är surfy slut. man har blivit utkastad från webben pga wasteade surfen på något meningslöst. att använda surfmängd som liknelse för tid fungerar ju verkligen på mitt liv!!

 

....Fördelen med det är ju när surfmängden tar slut kan man uppleva saker irl!! Upplevelser som sägs vara bättre än de internetbaserade!

 

Vänta håller du fortfarande på med jämförelsen mellan surfmängd oxh tid?
Ja!!!

 

Och säger att de största upplevelserna finns när surfmängden aka tiden är slut.....? är du suesajdal?
...nej jag tror inte det i alla fall men nu insåg jag precis att jag liksom gjort något slags avslöjande om vad som händer när man dör!! att det blir bättre. större upplevelser post tid. Vsg illustrerad vetenskap för rubriker!!!!

 

...gud du är ju sad as fuq??? + fattar inte dina formuleringar riktigt?
nja vet ej. tror ej jag är supersad. har varit värre. mamma sa att jag har "fått bra självförtroende" härromdagen?? hahaha va? Finns ens begreppet "självförtroende" fortf? är det liksom inte begravt tillsammans med 2006 års självhjälpsböcker?

 

Och ang mina formulerinar. Jag har insett det. Att mitt internetspråk är svårförstått?? Kan skriva ett eget blogginlägg om det någon dag till och med. Eventuellt. Men aaa, som en snabb recap av vad som jag tror komma skall i det inlägget: tycker man ska vara vag i så hög grad man kan. vag aka mindre begränsad

 

Wow okej tror vi lämnad det därhän vilken poetisk vandring du bjöd på i år frida! Roligt att få intervjua dig igen
hej o tack ha d goth x___O X__o


Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback