hej alihupa

 Hejsan alihupa o välkommena tillbaka till bloggen ! ! 

 
 KUL! Har flyttat till Norrland alltså. Är så ambivalent hela tiden. Eller ibland om man så vill. Man kan ju inte vara ambivalent hela tiden? för då är man ju inte ambivalent? *fIlOsoFeN*. Kom ju tillslut in på (den hemliga) livvzdrömmen: ARKITEKT, pretty good job av mig ändå. Dock i norrland. mest pga för en var ju förjävla slapp i 1:an på gymnasiet. fick alltså tex "C" i matte 1b(!)????? vilket spott av mig på min nioåriga persona som gjorde högstadiematte.
 
Fick dock komma ner på jorden litee när jag insåg att hela min arkitektutbildning är på engeksla? jag ba: he-he:)??? va? är ju inte topp 2 i världen på engelska. Valde liksom bort sista engelskakursen i gymnasiet trots meritpoäng men tji fick jag för det. blev ju både reserv och efterbliven pga detta.
 
MEn nu ska jag inte klaga för hårt på mig själv för vi ska ikke glömma att min bästa kompis från sena mellanstadiet nu är preggo i sista månaden?? gmn<3 skoja det finns såklart andra vikktiga saker än det jag gör som man kan gö i lajf, men jag kan inte tänka mig något annar just nu faktiskt. vilket är skönt för mig. congratulationz gurl. är ändå nöjd över mig själv för jag har så himla många white trash-tendenser. 
 
 
 
 
 
 hejdo guys

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback