Måndag

Ååå e så glad va! Är hemma och ledig hela veckan för har projektarbetesvecka och den kunde ju inte kommit mer lägligt, så ligger hemma och carpar och andas djupt och viftar på tårna mellan mina pluggsessions. Så övergött!




Förut kom Karin förbi på sin håltimme och hon gjorde mat till mig (och sig själv) som den matmästare hon är. Det blev en spicy kycklingwook med kryddiga grönsaker och champinjoner med spansk hetta.....



 

På tal om spansk hetta... på lördagförmiddagen smsade denna gulliz och frågade om jag ville hänga med till kunskapsmässan aka högre-studiermässan aka minns-ej-namnetmässan. Jag hade redan varit där en gång, men eftersom att man kan plocka gratis godis + ha gott sällis så hängde jag hoppade in i duschen, drog på ett lager kläder eller två och åkte dit. Eftersom mässan inte var så givande (vilket jag redan visste) drog vi strax hem till mig och åt en omäledt. Som var väldigt bränd men ganska god. Så ni vet

 
 

På kvällen var jag och firade Malin som fyllde 18. Det bjöds på trerätters och trevligt sällskap och var härligt på alla sätt o vis q:-) Sen gick vi ut en men då kom min huvudvärk tillbaka som jag haft ca hela helgy, så det blev ett tidigt avslut på kvällen. Så atte-japp. nu vet ni. skönt. jobbigt att leva i ovisshet 

 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback