f-ö-r-e-st-e-n, har oxå ett bekräftelsebehov att fylla

mhm. spenderar söndagkvällarna på hambörjerkneget på börker keng. Oftast asstressigt och sorgligt pga känns som jag säljer min själ för 103 kr/h när jag ler och önskar trevlig kväll till blötfeta familjer som *söndagsunnar*. men det är sånt man måste gö ibland för att ha råd med orimligt dyr spontanshjopping och astrista utomlandsresor till danmark en regnig tisdag. har haft lov och haft fullt upp med massa veliga, kul och konstiga saker varje dag, men nu känns det som livet kommit i kapp igen och att det suger alldeles för mkt. fattar ej hur jag ska överleva sista tiden på gymnasie' pga är någe så jääääävulskt skoltrött och det går så himla dåligt ihop med mina betygsambitioner och prestationsångestar att jag inte vet vad jag ska göö. tipsa gärna denna vilsna hjärna



 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback