Cute

Tjo tjo.........:P
Har hört en del rykten *florera* om mig det senaste. Så tänkte gö en liten följetång av saker som folk tror om mig och kanske sticka hål på en och annan myt. Hehe nä men här kommer några saker som jag fått höra ryktesvägen om mig själv:

1. " Aa Frida.. Hon e bäng ca hela tiden va?? Säljer hon weed eller?" 
man ba hehe aa:P sorry for party rockin'.

2. Att jag är vänsterhänt? 
???????????????? Asså nej det är jag inte. Har fått höra att folk tror detta om mig kanske 5 gånger? och det är ju en så jävla konstig sak att undra över? Vem pratar ens med någon om vänster-/högerhänthet? Hur kommer det på tal? Är det någon som går till ngn som känner mig och frågar "Jooo men du hon där frida... jag har tänkt på en sak med henne.... är hon vänsterhänt elle??" Så konstigt. Men det har på riktigt hänt 5-6 gånger? Och det är fel. Jag är högerhänt:---)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hörde att du betalade för att trampa i Karins bajs.

2013-03-26 @ 22:38:13
Postat av: Anonym

Upptadera då ditt slöe fan <3

2013-04-02 @ 12:18:30
Postat av: Anonym

din bajskorv då..... <3

2013-04-07 @ 16:46:38

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback