Mina mest lyckade egopics från Mallis-06

Alltså jag har alltid haft någonting för att ta egobilder. Tyvärr. Fick min första egna kamera när jag var 9 och på min dator har jag ett bildarkiv ända tillbaka till sommaren-06. Och.. alltså mina egopicfotosessions är så himla sjuka? Varför tog jag sånna här bilder och varför är dom så jävla kul???? Så många frågor, så lite tid. Så vi tar oss en titt helt enkelt. En titt på mina mest lyckade egopics från Mallorca-06.
 


...Den här bilden är cool. Jag ba softar lite i hyrbilen. Är kaxig och har attityd.  don't care 'bout nottin'. Har schysst urringning på min drömblå topp som gissningvis är från kappahl. 




Här är jag lite snällare. Minns att jag hade letat hela dagen efter en blomma att ha bakom örat. Kammade håret länge och intensivt inför denna bild. Med facit i hand undrar man om det var värt mödan?




Detta är nog ändå min favoritbild. Posar för självutlösaren utanför hotellet. Sitter på en sten klädd i min sportigaste nike-jacket och ba låter håret fladdra vilt i den friska vinden. Alltså fattar verkligen inte vad jag tänkte när jag tog denna bild? Vad ville jag uppnå?
 
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback