Mina mest lyckade egopics från 06/07

Hej!!. Tänkte att vi skulle fortsätta letandet i mitt oändliga bildarkiv så här kommer del 2 ur min lilla serie "Mina mest lyckade egopics".  Gjorde ju en Mallorca-version för några dagar sedan, men nu kör vi alltså ut hårt med de bästa egobilderna of all times. Okej, i alla fall de bästa egobilderna från 2006 och 2007. Tycker att det är så jävla sjukt att jag tagit dessa bilder och får typ ångest över att ta nya egobilder pga att jag förmodligen kommer titta tillbaka och skratta om 6 år igen.....




Haha men älskar ändå detta. Här är jag 11 år. Har inte så mycket att tillägga kring denna bild mer än att den är väl rätt söt och så. Precis innan min "emoperiod" bröt ut.




Hahaha...ja.. min "emoperiod" bröt ju ut som sagt. Jag tyckte att jag var svincool *rocker girl* under denna tiden. Älskar min fräcka t-shirt som det står "punk" på (förövrigt köpt på ginatricot) och mitt balla rutiga svettband. Gillade att lyssna på Green Day, Sum 41 och annat *alternativt* och rockigt. Men blir typ rädd för bilden för att jag posar så himla hårt och intensivt?




Yes, min profilbild på lunarstorm<3 Så jävla snygg....... Minns att jag kände mig så himla fräck här, men haha, seriöst det är så jävla mycket fel på den här bilden? Först och främst stämmer inte handtecknet överdrivet bra överrens med inredningen i mitt rum (dockor, hudvalpsplanscher och mjölk-är-livet-klistermärken). Sen posen? kläderna? hårspännet? det ensamma svarta plastarmbandet? ÖRHÄNGENA? alltså...... vad håller jag på med? 




Det blev 2007. Tapetserade rummet svart med rosa fondvägg i den här vevan, men lugnade ner mig aningen på posefronten.




Skulle fylla 12 och firade det med en cool redigering<3 Haha. Skjut mig. 




Slutade 5:an, hängde på bdb nätterna långa och var cool som fan och lite "emo cute"  tyckte jag. ..... :-)



Okej detta är ingen egobild, men den får vara med ändå. En bild som jag hade ritat som jag la upp på bdb för att visa att jag var sentimental. Tyckte att bilden speglade mig rätt bra minns jag. För "det hade hänt så himla mycket hemskt i mitt liv", "var ensam i mörkret" precis som bilden<3<3 lål



Denna bilden är väl lite söt ändå, med avskavt svart nagellack och överdimensionerade hårspännen.....



Men detta måste nog vara min mest kända bilddagbokenbild. ~Karva ut ett hjärta på ett äpple + se lite "ledsen och söt" ut~.. Måste ha varit en succékombination för minns att många kommenterade "söt du e sötisgullis hjärtat puss kram" och att någon härmade mig med samma pose med ett päron sedan. Haha. livet alltså...... Älskar bdb<3<33<3<3

 
 

Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback