Let the blog battle begin....

Fick ett litet "svar på tal" från min vapendragare Karin angående detta som jag skrev om sporty heels... Hon tyckte att jag gått för hårt fram.. och som hon sa "det är ju ändå fashion" och "kenza har faktiskt sånna, så då måste de va' snyggt". Såhär skrev hon:

 

..Jaha okeeey tjejen tänkte jag och himlade med ögat.....Men jag förstår Karin. Jag förstår att hon inte är retard utan ser potentialen i sporty heels. De är varken snygga eller komfortabla - men hon förstod att de fyller en annan funktion. Sportheelsen är vad vi kommer titta tillbaka på och skratta överlägset åt om 10 år och hånas åt de tokiga trenderna det fanns på -10 talet. Sportheelsen är vad folk kommer minnas som vår tids "axelvaddar" eller varför inte vår tids "string ovanför jeanskanten". Bra tänkt Karin, tur att du tänker på framtida generationers lycka och inte är lika trångsynt som jag som bara tänker på mitt egna estetiska sinne och min komfort. Jag är så jävla egoistisk. Fan. 


Kommentarer

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback