Blogg

Alltså........... det här med blogg.. Har haft en "hemlig" blogg i typ 3 år.. Men tänkte att det är ju lite onödigt, så nu gjorde jag och Karin en gemensam blogg. Tänkte att första perioden av mitt bloggande, ska vara som ett litet intro till vem jag är osv. Så here we go.... Heter alltså frida och är 17 och Här är jag:)))))))))))))))))))))) 

":)"


Har sportat luggjävel nu i ca 2 veckor, vilket känns.. SÅDÄR. Hade något jävulskt med ångest över det de första dagarna och klagade till alla jag kände (och inte kände också för den delen). Har vant mig nu dock och det känns helt okej. För ibland äre faktiskt helt okej snyggt, typ som bilden ovan, men allra oftast (dvs såfort jag inte står framför spegeln med kammen i högsta hugg) (och det gör jag ju ca aldrig) blir luggen såhär ist:


........Man ba "Naiz". Alla vill ju ha en liten vild och sportig thomas von brömsen-inspirerad lugg liksom. Schyssst. gött häng 

 

Kommentarer
Postat av: incestflickan med swag

Du och Thomas är så himla lika. Nä men han är het

2013-02-15 @ 13:17:33

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback