Det stora matinlägget!!

Hej hej! Skolan har börjat och tanken är väl att man ska ha lite rutiner nu och gå och lägga sig tidigt och försöka hålla bloggen vid liv så det tänkte jag göra och detta genom att skriva lite om den senaste veckans matupplevelser pga att det kan va en härlig grej. 

Jo, jag äter så himla mkt goda saker atm. Som den pastasallad jag gjorde utav denna ensamble av ingredienser:

 

alltså. "Smaklökarna dansar" som Karin hade sagt. fin bild också (det viktigaste)

Igår var också en härlig matdag då jag var och hälsade på min gamle vän Sally som fått för sig att överraska och bjöda mig på räkor!!!!! Sikken drömvän!! Det är ju ca det godaste i livet. så underbart<3<3

 

Okej nu hänger jag inte enbart med lyxlirare utan jag har ju även Sir Los Julia van zetterb i min umgängeskrets och hon har kanske den mest oklara matsmaken någonsin??? minns i ettan när hon snittade femton cheeseburgare per vecka. alltså. ingen. överdrift.15. Jaja var hemma hos henne härromdagen och hon har ju slutat med cheeseburgercravingsen men blev hungrig ändå och bestämde sig för att käka. Efter en stunds förberedelser ställde hon nöjt upp följande på bordet:
- bönor i tomatsås i en frukostskål
- en hel burk av burkmajs toppad med ceasardressing
- ett glas mjölk att skölja ner och toppa upplevelsen med.  


 

Hahahaha alltså <3 hon är ju ca världens roligaste person?? Hur kommer man på denna kombination?? Så mycket äckligt. Så lite tid. En annan härlig matgrej med Julia är att hon var vegetarian i ett år, men en dag fick hon plötsligt ett sjukt sug efter sill, så hon gick till ica och köpte en burk sill och åt upp (på samma sätt som personer äter ben&jerry i filmer) och när julias sillburk var slut gav hon upp hela vegetariangrejen och kom aldrig tillbaka. Asså  <3 <3 Så jävla härlig o bra person




Kommentarer
Postat av: Salsus

Tack för bästa räk-sälskapet! <3

2013-08-26 @ 19:38:44

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback