20 apperillingen

TJäna! Håll- i dig- för nu e de Hol-i-day........ :pp
 
en sak som jag tycker är en härlig grej som bloggare ibland gör är att de lägger upp "looks through years" alltså hur de sett ut genom åren. Och jag vill ju såklart inte vara sämre. Så... lol här kommer my styles from 2007-2013 ;-)


 
Tog inte så många outfitsbilder under 2007, mer "ledsen_emo_girl_12_år-kindofbilder". Här är en av dom och några andra har ni redan sett om ni läst bloggen ordentligt. Men tänkte att även denna borde få se internets ljus.

Detta är alltså 2009, i 7:an.. hade svinlångt hår senare under året, men lyckades inte fånga det på bild tydligen. Sportade nördglasögon och tyckte att det var det bästa som hänt mig...:-)
 
2010 växte jag till mä' lite samt färgade håret brunt. Det kanske ser bra ut här, men IRL hade snittade jag en dm blond utväxt på mitt orangeblänkande svall..... och matchade såklart detta till den sköna hudtonen: "transparent".
 
 
2011 köpte jag min bästa jacka i live': den blåa underbara som varit mitt signaturplagg ever since. Har bärt den dag ut och dag in, i allt mellan 30+ och 10-. Den är så sliten nu att jag inte borde använda den.. men lever enligt mottot: "yolo" så gör de endåxd 

 
2012....... hahaa......så konstiga pose-positioner här....... kan inte ens kommentera klädvale.. för vad hålle ja på me?
 
 
2013. i början av året gick jag all in på temat som jag valt att kalla "sportig men redo för gudstjänst" Här är jag alltså i sinnessjukt välkammat hår och lång ljusblå ullkappa?? Hade som man kan se mkt oklara estetiska visioner atm. Detta var alltså när schillerska hade sitt tajtaste grepp om mig och min själ var friare än i dunt even have anyting 2 compare with. :///// jaja sånt är ofrånkomligt på schillerksa i guess. tur att en växte upp ...  
 
Japp d va d.. see ya 

Kommentarer
Postat av: marre the queen

sportig men redo för gudstjänst <3

2013-04-21 @ 13:02:43

Skriv:

Vad heter du:
Lägga i minnet?

Din mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Vad ville du?:

Trackback